5 σελίδες που πρέπει οπωσδήποτε να έχει η ιστοσελίδα σας!

 

Η ιστοσελίδα σας αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της επιχείρησής σας καθώς σας συνδέει με εκατοντάδες – χιλιάδες – δυνητικούς πελάτες.

Χωρίς την ιστοσελίδα σας ή με μια λάθος ιστοσελίδα, χάνεται αρκετά χρήματα από πωλήσεις.

Είτε πουλάτε κοσμήματα είτε έχετε ένα προσωπικό blog, η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι μια συναρπαστική ιστορία για τον αναγνώστη που θα του κρατάει τη διάθεση ανεβασμένη, καθ’όλη τη διάρκεια της περιήγησης.

Μη ξεχνάτε, πως όπως και στη ζωή, έτσι και στο ίντερνετ η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μετράει

Έτσι, θα πρέπει να έχετε στην ιστοσελίδα σας τουλάχιστον τις παρακάτω 5 υποσελίδες:

 

  • Αρχική σελίδα

Η αρχική σελίδα αποτελεί την πύλη σας προς τους αναγνώστες. Είναι αυτή που συνήθως θα δούνε πρώτα, πριν από όλες τις άλλες σελίδες.

Όταν σχεδιάζετε την αρχική σας σελίδα, σκεφθείτε και βλέπετε από την οπτική γωνία του πελάτη.

Τι θα ήθελε να δει ο πελάτης; Που θα ήταν αυτό που θα ήθελε να αναζητήσει;

Οι επισκέπτες θα πρέπει να κατανοούν τον στόχο της αρχικής σας σελίδας αλλά και το conceptόλης της ιστοσελίδας σας μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα.

Αν χρησιμοποιείτε κάποια εφαρμογή για την ιστοσελίδα σας, όπως αν την κατασκευάζετε σε wordpress, τότε θα βρείτε αρκετά εύκολο να φτιάξετε την ιστοσελίδα στα μέτρα σας, έτσι όπως πρέπει να είναι.

Μη διστάσετε να ρωτήσετε μερικούς φίλους ή πελάτες σας τη γνώμη τους για την ιστοσελίδα σας.

Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε μια πιο σφαιρική εικόνα για την σελίδα σας καθώς και τι θα αρέσει και τι όχι στους πελάτες σας.

Η αρχική σας σελίδα – καθώς επίσης και κάθε υποσελίδα – θα πρέπει να φορτώνει πολύ γρήγορα, οπότε η επιλογή του web hosting παρόχου παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό.

 

  • Σελίδα About

Η σελίδα about αποσκοπεί στο να δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για εσάς και την εταιρεία σας, στους πελάτες σας.

Μπορείτε να κάνετε μια ανασκόπηση της εταιρείας σας, με τι ασχολείστε, την πορεία που έχετε διανύσει, ιστορικά στοιχεία καθώς και που μπορούν να σας βρουν οι πελάτες σας.

 

  • Σελίδα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας

Η σελίδα των προϊόντων και των υπηρεσιών σας είναι μια από τις βασικότερες στην ιστοσελίδα σας. Εκεί θα παρουσιάζονται όλες οι δραστηριότητες της επιχείρησής σας και ο τρόπος προβολής τους θα διαμορφώσει αντίστοιχα και τις δικές σας πωλήσεις.

 

  • Blog

Το blog αποτελεί μια πύλη συνεχής ενημέρωσης προς τους πελάτες σας. Εκεί μπορείτε να γράφετε τα νέα της εταιρείας σας, νέες προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και να ενημερώνετε τους πελάτες σας για την χρήση των προϊόντων σας.

Ένα επιτυχημένο blog παίζει σημαντικό ρόλο στην γενική λειτουργία της ιστοσελίδας.

Αν το blog σας προσελκύει αρκετούς επισκέπτες, τότε και η ιστοσελίδα σας θα είναι επιτυχημένη και θα έχει πελάτες.

Σκεφθείτε το blog σας σαν μια πύλη εισόδου και γνωριμίας προς την ιστοσελίδα σας με τους επισκέπτες.

Προσπαθείτε να γράφετε σχετικό περιεχόμενο και συχνό – τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα!

Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών συνεχώς σε υψηλό επίπεδο.

 

  • Σελίδα επικοινωνίας

Σίγουρα το έχετε κάνει και εσείς! Επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα και αμέσως κοιτάτε πάνω δεξιά ή κάτω στο footer(υποσέλιδο) να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας κι αν η εταιρεία έχει έδρα κάπου κοντά σας!

Η σελίδα επικοινωνίας αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της ηλεκτρονικής σας παρουσίασης (ιστοσελίδα) καθώς και της φυσικής (γραφεία – κατάστημα).

Θα πρέπει να είναι μια επαγγελματική παρουσίαση που θα αναφέρει τόσο το τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς και την διεύθυνσή σας.

Μην ξεχάσετε να αναφέρετε το email επικοινωνίας – καλό επίσης θα ήταν και μια φόρμα επικοινωνίας για την εύκολη και άμεση αποστολή μηνύματος από τους πελάτες σας.

Όταν κατασκευάζετε μια ιστοσελίδα μη ξεχνάτε να έχετε πάντα τις παραπάνω 5 υπό-σελίδες.