paragontes seo gia to site sasΣίγουρα θα έχετε ακούσει για το SEO ή αλλιώς την προώθηση της ιστοσελίδας σας στο Google και τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

 

Εάν ακούτε για πρώτη φορά αυτούς τους όρους, τότε ή δεν έχετε ακόμα τη δική σας ιστοσελίδα ή δεν έχετε ασχοληθεί με την προσέλκυση επισκεπτών σ’αυτήν!

 

Αν ακόμα δεν έχετε φτιάξει τη δική σας online παρουσίαση ή αναζητάτε τη καλύτερη λύση για μια δωρεάν ιστοσελίδα, τότε δείτε εδώ πως μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας σελίδα μόνος σας δωρεάν!

 

Υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που επηρεάζουν είτε θετικά είτε αρνητικά τη κατάταξή σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Όσο πιο ψηλά είστε τόσες περισσότερες επισκέψεις θα έχετε στην ιστοσελίδα σας. Εάν η ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζετε στα πρώτα 10 αποτελέσματα, τότε σίγουρα θα έχετε μηδαμινούς επισκέπτες.

 

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους βασικούς παράγοντες SEO που θα πρέπει να βελτιώσετε στη δική σας ιστοσελίδα, για μια καλύτερη κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης!

 

Επιλογή Hosting παρόχου

 

Η εταιρεία web hosting που θα επιλέξετε παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στη τελική κατάταξη του site σας στο google. Εάν επιλέξετε μια εταιρεία που φιλοξενεί spam σελίδες ή ιστοσελίδες κακόβουλου περιεχομένου, τότε λόγω κοινής(shared hosting) γειτονιάς, θα επηρεαστεί και η δική σας ιστοσελίδα και θα έχετε αρνητικά rankings. Η ιστοσελίδα σας σε έναν σέρβερ φιλοξενείται μαζί με άλλες εκατοντάδες ιστοσελίδες στα πακέτα shared web hosting.

 

Έτσι εάν μια ιστοσελίδα στη δική σας ip είναι ban από το Google λόγω π.χ. spam, είναι πολύ πιθανόν να επηρεαστεί και το δικό σας site.

 

Προτιμάται πάντα εταιρείες που φροντίζουν καθημερινά τους διακομιστές τους και είναι 100% σίγουροι ότι δεν υπάρχει κανένα κακόβουλο site υπό τη λειτουργία τους.

 

Η εταιρεία TOPHOST προσφέρει ποιοτικό web hosting και servers απαλλαγμένους από spam websites ή άλλους παράγοντες που θα φέρουν αρνητικά αποτελέσματα στην ιστοσελίδα σας.

 

Ταχύτητα hosting

 

Σε συνέχεια του παραπάνω παράγοντα, η ταχύτητα του web hosting πακέτου σας παίζει σημαντικό ρόλο στις κατατάξεις των μηχανών αναζήτησης. Όσο πιο αργό ένα site, τόσο πιο χαμηλές κατατάξεις. Αυτό συμβαίνει καθώς το Google θέλει να προσφέρει μια τέλεια εμπειρία χρήσης στους χρήστες του – κι έτσι προσφέρει μόνο τις καλύτερες ιστοσελίδες με το γρηγορότερο και πιο έγκυρο αποτέλεσμα!

 

Η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας εξαρτάται τόσο από τον σέρβερ που φιλοξενήστε(θα πρέπει να βρίσκεστε σε μη υπερφορτωμένο διακομιστή) όσο και από τα προγράμματα του site σας – προτιμήστε να έχετε μια ιστοσελίδα ελαφριά και απαλλαγμένη από βαριά scripts.

 

Επιλογή domain

 

Το Domain που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι ένα brandable όνομα ή κάτι niche specific. Δηλαδή εάν πουλάτε παπούτσια δε μπορείτε να έχετε σαν domain το g-hat.gr καθώς θα φέρει σύγχυση στο google και άδικα θα έχετε μειώσεις στα rankings.

 

Επιλέξτε ένα domain που θα μένει στον επισκέπτη ώστε να κερδίζετε και αρκετό direct traffic.

 

Περιεχόμενο site

 

Το περιεχόμενο του site σας θα πρέπει να είναι ποιοτικό και αρκετό. Δεν αρκεί μόνο η ποσότητα καθώς χρειάζεται να είναι και αρκετά ποιοτικό. Το Google είναι αρκετά έξυπνο ώστε να καταλάβει τι είναι ποιοτικό και τι όχι – ακόμα και στα Ελληνικά κείμενα!

 

Γράψτε αρκετό περιεχόμενο, γράφετε συχνά αλλά προσέχετε να γράφετε ποιοτικά άρθρα και να προσφέρετε κάτι ουσιώδες στους επισκέπτες σας!

 

Incoming links

 

Τα incoming links είναι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες. Όσα –ποιοτικά – εισερχόμενα links έχετε από άλλες «μεγάλες» ιστοσελίδες, τόσο μεγαλύτερη αξία παίρνει το site σας. Δεν χρειάζεται η ποσότητα στα incoming links – καλύτερα 1 link από ένα μεγάλο site όπως π.χ. το bbc παρά 100 sites από μικρά blogs.

 

Προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή με παρεμφερή websites όπως τα δικά σας και να καταφέρετε να σας προσφέρουν ένα links προς κάποιο άρθρο σας, εφόσον είναι ενδιαφέρον και ποιοτικό!

 

Internal links

 

Τα internal links είναι τα εσωτερικά links της ιστοσελίδας σας. Όταν κάνετε link μεταξύ των ιστοσελίδων σας, αυτά λέγονται internal ή εσωτερικά links. Φροντίστε να είναι «καθαρά» και λιτά. Να κάνετε link μόνο εκεί που πρέπει και να μην το παρακάνετε!

 

Ακολουθώντας τους παραπάνω κανόνες, σίγουρα θα δείτε άμεσα και σταθερά αποτελέσματα στις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης!